Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
XXII/123/2016
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2016-05-09
Data podjęcia/podpisania: 2016-05-09
Tytuł aktu:
w sprawie przejęcia od Województwa Warmińsko - Mazurskiego zadania zarządcy drogi polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora na zadaniu pn. „Remont nawierzchni wraz z chodnikami odcinka drogi wojewódzkiej nr 531(część ul. Warmińskiej - od skrzyżowania z ul. Mazurską do skrzyżowania z ul. Warszawską, łącznie ze skrzyżowaniami) w Łukcie”.
Na podstawie:
Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 18 ust. 2 pkt 11 w związku z art. 8 ust. 2a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 446) w związku art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 460 z późniejszymi zmianami) - Rada Gminy Łukta u c h w a 1 a, co następuje:
Treść:
§1.
Wyraża się zgodę na przejęcie przez Gminę Łukta od Województwa Warmińsko - Mazurskiego zadania zarządcy drogi, polegającego na pełnieniu funkcji inwestora na zadaniu pn.” Remont nawierzchni wraz z chodnikami odcinka drogi wojewódzkiej nr 531 (część ul. Warmińskiej - od skrzyżowania z ul. Mazurską do skrzyżowania z ul. Warszawską, łącznie ze skrzyżowaniami) w Łukcie”.
§2.
Przejęcie zadania określonego w § 1 nastąpi na mocy porozumienia zawartego między Wójtem Gminy Łukta z siedziba w Łukcie a Zarządem Województwa Warmińsko - Mazurskiego, regulującego w szczególności wzajemne rozliczenia finansowe w brzmieniu załącznika do niniejszej uchwały.
§3.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Łukta.
§4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząca Rady Gminy
Marta Drozdowska