Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

56/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2015-12-10

Data podjęcia/podpisania: 2015-12-10

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-12-10

Tytuł aktu:

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostkach organizacyjnych Gminy Łukta

Na podstawie:

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z póżm. zm.) - zarządzam, co następuje:

Treść:

§ 1.
Przeprowadzenie inwentaryzacji we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy Łukta na dzień 31 grudnia 2015 roku.
§ 2.
1. Inwentaryzację w Urzędzie Gminy Łukta przeprowadzi Komisja w składzie:
  1. Przewodniczący - Mariola Morenc
  2. Członek - Bogusław Majewski
  3. -||- Jerzy stachyrak
  4. -||- Halina Brdak
  5. -||- Piotr Kawiecki
2. Inwentaryzację w pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy Łukta przeprowadzą Komisje powołane przez Kierowników tych jednostek.
§ 3.
Zadaniem Komisji będzie przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z postaowieniami wyżej cytowanej ustawy o rachunkowości, w terminie do 15 stycznia 2016 roku.
§ 4.
W wyniku przeprowadzonej inwentaryzacji Komisja w każdej jednostce sporządzi Protokół, który niezwłocznie przekaże Skarbnikowi Gminy Łukta.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski