Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 15/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 15/2017Szczegóły informacji
15/2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2017-04-03
Data podjęcia/podpisania: 2017-04-03
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2017-04-03
Tytuł aktu:
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2017/2018 do publicznej szkoły podstawowej oraz do publicznego przedszkola dla których Gmina Łukta jest organem prowadzącym.
Na podstawie:
Na podstawie art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60) zarządzam, co następuje:
Treść:
§1
Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do publicznej szkoły podstawowej na rok szkolny 2017/2018 stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§2
Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do publicznego przedszkola na rok szkolny 2017/2018 stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łukcie.
§4
Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Łukcie oraz ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: bip.lukta.com.pl.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski