ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 31/2016Drukuj informacjęAkt prawny: 31/2016

Szczegóły informacji

31/2016

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2016-08-30

Data podjęcia/podpisania: 2016-08-30

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania Komisji ds. oceny dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Łukcie”.

Na podstawie:

Na podstawie art.30 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2016.446 ) Wójt Gminy Łukta zarządza co następuje:

Treść:

§ 1.
Powołuje się Komisję roboczą ds. oceny dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Łukcie” w składzie:
1. Malinowski Robert - Wójt Gminy
2. Rybarkiewicz Ilona - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej,
3. Morenc-Sulewska Anna - inspektor ds. zamówień publicznych,
4. Majewski Bogusław - inspektor w Urzędzie Gminy,
5. Malinowski Tadeusz - Kierownik ZGK
6. Pampuch Anna - specjalista w ZGK
7. Tomczykowska Małgorzata - specjalista ds. ochrony środowiska
 
§ 2.
Zadaniem Komisji będzie zaopiniowanie i zatwierdzenie przedłożonej przez firmę SAN SYSTEM - Karol Brodowski, koncepcji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków w Łukcie.
 
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski
« powrót do poprzedniej strony