ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 55/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 55/2015

Szczegóły informacji

55/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2015-12-08

Data podjęcia/podpisania: 2015-12-08

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-12-08

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert w przetargu nieograniczonym na "Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2016 - 31.12.2016 r."

Na podstawie:

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.):

Treść:

§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na  "Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r." w następującym skłądzie:
  1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
  2. Anna Morenc - Sulewska - Członek Komisji
  3. Piotr Kawiecki - Członek Komisji
§ 2
Komisja dokona oczeny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert założonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia Nr 22/2014 Wójta Gminy z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych,
§ 3
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i zakończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
Wójt Gminy Łukta zapewni niezbędą obsługę administracyjną prac Komisji Przetargowej, w tym osobny pokój oraz linię telefoniczną.
§ 5
Upoważnia sie Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgania opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 6
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
§ 7
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski
« powrót do poprzedniej strony