ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 23/2014Drukuj informacjęAkt prawny: 23/2014

Szczegóły informacji

23/2014

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2010 - 2014

Data wejścia w życie: 2014-05-08

Data podjęcia/podpisania: 2014-05-08

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2014-05-08

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania o oceny ofert w przetargu nieograniczonym na Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłków dla dzieci w ramach projektu pn.: "Krok w przyszłość"

Na podstawie:

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.):

Treść:

§ 1.
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.: "Krok w przyszłość" w następującym składzie:
  1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
  2. Anna Morenc - Sulewska - Członek Komisji
  3. Ilona Rybarkiewicz - Członek Komisji
§ 2.
Komisja dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert złożonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia Nr 22/2014 Wójta Gminy z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych.
§ 3.
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i zakończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4.
Wójt Gminy Łukta zapewni niezbędną obsługę administracyjną prac Komisji Przetargowej, w tym osobny pokój oraz linię telefoniczną.
§ 5.
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgania opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 6.
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
§ 7.
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisanai.
 
Wójt Gminy Łukta
Jan Leonowicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-10 11:27:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-10 11:42:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-15 12:20:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1644 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony