ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 27/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 27/2015

Szczegóły informacji

27/2015

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2015-08-03

Data podjęcia/podpisania: 2015-08-03

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-08-03

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji n wolne stanowisko urzędnicze: "Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami"

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 j.t. ze zm.) oraz § 2 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łukta oraz stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 15/2009 Wójta Gminy Łukta z dnia 10 czerwca 2009 r. - zarządzam, co następuje:

Treść:

§ 1.
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze: "Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami" w Urzędzie Gminy Łukta, w składzie:
1. Przewodniczący i Sekretarz Komisji - Jolanta Górecka Sekretarz Gminy,
2. Członek - Bogusław Majewski p.o. Kierownika Referatu Gospodarki Terenowej
3. Członek - Katarzyna Ejsymont Inspektor ds. Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska oraz Z-ca Kierownika Referatu Gospodarki Terenowej,
4. Członek - Ilona Rybarkiewicz Inspektor ds. Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego,
5. Członek - Anna Morenc-Sulewska Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Zastępca Kierownika USC.
§ 2.
Zadaniem Komisji Rekrutacyjnej będzie przeprowadzenie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze: "Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami" w Urzędzie Gminy Łukra, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) oraz w/w Zarządzeniem Nr 15/2009 Wójt Gminy Łukta z dnia 10 czerwca 2009 r., w sprawie ustalenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędznicze w Urzdzie Gminy Łukta i stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej, a w szczególności:
1. przeprowadzenie wstępnej selekcji kandydatów po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych,
2. przeprowadzenie selekcji końcowej kandydatów w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyborów kandydata do zatrudnienia,
3. sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko urzędznicze,
4. upowszechnienie informacji o wyniku naboru,
5. przeprowadzenie postępowania z dokumentacją aplikacyjną w oparciu o § 14 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzdzie Gminy Łukta oraz stanowisko kierownika gminnej jednostki irganizacyjnej (Zarządzenie Nr 15/2009 Wójta Gminy Łukta z dnia 10.06.2009r.).
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-13 13:20:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-21 07:41:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-15 12:06:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1814 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony