ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 24/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 24/2015

Szczegóły informacji

24/2015

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2015-07-17

Data podjęcia/podpisania: 2015-07-17

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-07-17

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze: "Młodszy referent d/s rachunkowości"

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 j.t. ze zm.) oraz § 2 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łukta oraz stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 15/2009 Wójta Gminy Łukta z dnia 10 czerwca 2009 r. - zarządzam, co następuje:

Treść:

§1

Powołuję Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze: "Młodszy referent d/s rachunkowości" w Urzędzie Gminy Łukta, w składzie:

  1. Przewodniczący i Sekretarz Komisji - Jolanta Górecka Sekretarz Gminy,
  2. Członek - Elżbieta Langowska Skarbnik Gminy,
  3. Członek - Anita Czerwińska Kierownik USC i Inspektor ds. kadr,
  4. Członek - Anna Palmowska Inspektor ds. zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy pomocowych, promocji i rozwoju.

§2

Zadaniem Komisji Rekrutacyjnej będzie przeprowadzenie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze: "Młodszy referent d/s rachunkowości" w Urzędzie Gminy Łukta, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) oraz w/w Zarządzeniem Nr 15/2009 Wójta Gminy Łukta z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łukta i stanowiska kierownika gminnej jednostki organizacyjnej, a w szczególności:

  1. przeprowadzenie wstępnej selekcji kandydatów po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych,
  2. przeprowadzenie selekcji końcowej kandydatów w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej oraz wybór kandydata do zatrudnienia,
  3. sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze,
  4. upowszechnienie informacji o wyniku naboru,
  5. przeprowadzenie postępowania z dokumentacją aplikacyjna w oparciu o § 14 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łukta oraz stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej (Zarządzenie Nr 15/2009 Wójta Gminy Łukta z dnia 10.06.2009r.).

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy
mgr inż Robert Malinowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-13 11:35:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-21 07:41:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-15 12:07:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1778 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony