Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 68/2014Drukuj informacjęAkt prawny: 68/2014Szczegóły informacji
68/2014
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2014-12-30
Data podjęcia/podpisania: 2014-12-30
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2014-12-30
Tytuł aktu:
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych
Na podstawie:
Na podstawie § 2 ust. 2 załącznika nr 1 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresów działania archiwów zakaładowych (Dz. U. z 2011 roku Nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
Treść:
§ 1
Wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych w osobie Sekretarza Gminy.
§ 2
Do zadań koordynatora czynności kancelaryjnych należeć będzie nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szeczgólności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw oraz właściwego prowadzenia akt sprawy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski