Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 56/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 56/2015Szczegóły informacji
56/2015
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2015-12-10
Data podjęcia/podpisania: 2015-12-10
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-12-10
Tytuł aktu:
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostkach organizacyjnych Gminy Łukta
Na podstawie:
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z póżm. zm.) - zarządzam, co następuje:
Treść:
§ 1.
Przeprowadzenie inwentaryzacji we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy Łukta na dzień 31 grudnia 2015 roku.
§ 2.
1. Inwentaryzację w Urzędzie Gminy Łukta przeprowadzi Komisja w składzie:
- Przewodniczący - Mariola Morenc
- Członek - Bogusław Majewski
- -||- Jerzy stachyrak
- -||- Halina Brdak
- -||- Piotr Kawiecki
§ 3.
Zadaniem Komisji będzie przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z postaowieniami wyżej cytowanej ustawy o rachunkowości, w terminie do 15 stycznia 2016 roku.
§ 4.
W wyniku przeprowadzonej inwentaryzacji Komisja w każdej jednostce sporządzi Protokół, który niezwłocznie przekaże Skarbnikowi Gminy Łukta.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski