Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Załatw sprawy urzędowe przez Internet
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza to system, dzięki któremu obywatele mogą przesyłać dokumenty i formularze elektroniczne do Urzędu za pośrednictwem Internetu. Załatwienie każdej sprawy w formie elektronicznej następuje poprzez złożenie pisma ogólnego do Urzędu. Dla niektórych spraw, Urząd udostępnia specjalne formularze, ułatwiające złożenie wniosku elektronicznego. Lista tych spraw dostępna jest w Katalogu usług Urzędu Gminy w Łukcie. Adres skrytki ePUAP Urzędu wskazany do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:
/uglukta/skrytka
Szczegółowe instrukcje dotyczące platformy ePUAP znajdują się w dziale pomoc serwisu ePUAP
Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.
e-Urząd jest miejscem, w którym znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące form załatwienia spraw urzędowych zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.
Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:
Krok 1. Posiadanie konta na platformie ePUAP
Krok 2 .Założenie Profilu Zaufanego –Instrukcja jak uzyskać profil zaufany
Krok 3. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:
Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:
Urząd Gminy w Łukcie
ul. Mazurska 2, pok. 7 (piętro)
14-105 Łukta
Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Gminy w Łukcie) w formie elektronicznej przez Internet.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-15 14:45:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-15 14:47:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-15 16:52:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2442 raz(y) |