Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-06-29 09:22:32 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Informacja w sprawie przekazania „Akt nadań ziemi”
Informuję, że w dniu 22.05.2015 roku Urząd Gminy w Łukcie przekazał do Archiwum Państwowego w Olsztynie „Akta nadań ziemi”. W związku z tym w sprawach związanych z dostępem do tych dokumentów należy zwracać się do :
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
przegródka pocztowa 412
Centrala
tel: (89) 527-60-96
tel: (89) 527-60-97
fax: (89) 535-92-72
e-mail:
Sekcja Kwerend (89) 527-60-96 w.308, e-mail:
Archiwum Państwowe wykonuje kwerendy z posiadanego zasobu, między innymi z zakresu:
- poszukiwań genealogicznych,
- poszukiwań własnościowych,
- do celów emerytalno-rentowych
Opłaty za wykonane usługi zamieszczone są w cenniku na stronie AP.