ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 52/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 52/2017

Szczegóły informacji

52/2017

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2017-12-14

Data podjęcia/podpisania: 2017-12-14

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert w przetargu nieograniczonym na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej”

Na podstawie:

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579):

Treść:

§1
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej” w następującym składzie:
1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
2. Katarzyna Ejsymont - Członek Komisji
3. Tomasz Zimnowoda - Członek Komisji
 
§2
Komisja dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert złożonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia Nr 22/2014 Wójta Gminy z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych.
 
§3
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i zakończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
 
§4
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgania opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
 
§5
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
 
§6
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
 
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Palmowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Palmowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-05 08:55:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-05 08:59:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-05 08:59:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
791 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony