ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 51
Data ogłoszenia
2017-07-14
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-31 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 152046N wraz ze skrzyżowaniem w miejscowości Ramoty, Gmina Łukta
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 797.1 KiB)
  • SIWZ - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 152046N wraz ze skrzyżowaniem w miejscowości Ramoty, Gmina Łukta (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty (DOCX, 69.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 58.8 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (DOCX, 59.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz wykonanych robót (DOCX, 59.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób (DOCX, 59.4 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - informacja o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 67.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór/projekt umowy (PDF, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt budowlany (PDF, 15.4 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 6.1 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - STWiORB (PDF, 2.3 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót (PDF, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ - Kopia zgłoszenia o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych (PDF, 155 KiB)
  • Załącznik nr 10a do SIWZ - wzór oświadczenia - osoby zatrudniane na umowę o pracę (DOCX, 58.4 KiB)
  • Załącznik nr 10b do SIWZ - wzór oświadczenia - osoby z grup społecznie marginalizowanych (DOCX, 58.5 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 1 (PDF, 111.4 KiB)
  • Informacja z sesji otwarcia ofert (PDF, 35.3 KiB)
  • Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (PDF, 27 KiB)
Lp 52
Data ogłoszenia
2017-07-14
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-31 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zmiana nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Łukta, ul. Kościelna
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 782.3 KiB)
  • SIWZ - Zmiana nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Łukta, ul. Kościelna (PDF, 2 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty (DOCX, 70 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 59 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (DOCX, 59.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (DOCX, 59.9 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób (DOCX, 59.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - informacja o grupie kapitałowej (DOCX, 67.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór/projekt umowy (PDF, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 5.7 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - STWiORB (PDF, 2.4 MiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót (PDF, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ - Kopia pozwolenia na budowę (PDF, 283.4 KiB)
  • Załącznik nr 10a do SIWZ - Wzór oświadczenia - osoby zatrudnione na umowę o pracę (DOCX, 58.6 KiB)
  • Załącznik nr 10b do SIWZ - wzór oświadczenia - osoby z grup społecznie marginalizowanych (DOCX, 58.7 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 1 (PDF, 114.1 KiB)
  • Informacja z sesji otwarcia ofert (PDF, 33.7 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 48.8 KiB)
Lp 53
Data ogłoszenia
2016-07-01
Termin składania ofert / wniosków
2016-07-18 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 191.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 297.5 KiB)
  • Zalacznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 254.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 - formularz oferty (DOC, 41 KiB)
  • Zalącznik nr 3 - formularz cenowy (DOC, 46.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 26.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Projekt umowy wraz z załącznikami (PDF, 457.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy (DOC, 249 KiB)
  • Załącznik nr 2 do umowy (PDF, 460.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 38 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 1 (PDF, 103.7 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 2 (PDF, 70.5 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 3 (PDF, 34.1 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania nr 4 (PDF, 207.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 47.8 KiB)
Lp 54
Data ogłoszenia
2016-04-14
Termin składania ofert / wniosków
2016-05-04 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 239 KiB)
  • SIWZ - Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta (PDF, 333.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 - formularz oferty (DOCX, 27.7 KiB)
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy uzp (DOCX, 21.1 KiB)
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy pzp (DOCX, 17.8 KiB)
  • Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót (DOCX, 19.6 KiB)
  • Załącznik nr 5 - wykaz osób wykonujących zamówienie (DOCX, 18.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień (DOCX, 17.7 KiB)
  • Załącznik nr 7 - informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 18.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 - projekt umowy (DOCX, 57.9 KiB)
  • Załącznik nr 9 - projekt budowlany (Zadanie nr 1 ul. Warszawska) (PDF, 2.4 MiB)
  • Załącznik nr 10 - projekt budowlany (Zadanie nr 1 ul. Warmińska) (PDF, 2.4 MiB)
  • Załącznik nr 11 - przedmiar robót (Zadanie nr 1) (PDF, 82.7 KiB)
  • Załącznik nr 12 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Zadanie nr 1) (PDF, 311.7 KiB)
  • Załącznik nr 13 - projekt budowlano-wykonawczy (Zadanie nr 2) (PDF, 1.8 MiB)
  • Załącznik nr 14 - projekt stałej organizacji ruchu (Zadanie nr 2) (PDF, 1.4 MiB)
  • Załącznik nr 15 - przedmiar robót (Zadanie nr 2) (PDF, 979.6 KiB)
  • Załącznik nr 16 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Zadanie nr 2) (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 17 - projekt budowlano-wykonawczy (Zadanie nr 3) (PDF, 1003.9 KiB)
  • Załącznik nr 18 - projekt stałej organizacji ruchu (Zadanie nr 3) (PDF, 824.6 KiB)
  • Załącznik nr 19 - przedmiar robót (Zadanie nr 3) (PDF, 806 KiB)
  • Załącznik nr 20 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Zadanie nr 3) (PDF, 1.8 MiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 93.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 73 KiB)
Lp 55
Data ogłoszenia
2016-04-14
Termin składania ofert / wniosków
2016-04-22 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa transportu drogowego w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Łukta
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 228 KiB)
  • SIWZ + załączniki (PDF, 421.9 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 31.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 88.4 KiB)
Lp 56
Data ogłoszenia
2015-11-30
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 163.1 KiB)
  •  SIWZ - Dostawa energii elektrycznej (PDF, 273.4 KiB)
  • Zalacznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 254.5 KiB)
  • Zalacznik nr 2 - formularz oferty (DOC, 41 KiB)
  • Zalacznik nr 3 - formularz cenowy (DOC, 47 KiB)
  • Zalacznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 27 KiB)
  • Zalacznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 26.5 KiB)
  • Zalacznik nr 6 - projekt umowy sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 101.5 KiB)
  • Zalacznik nr 6.1 -Załącznik nr 1 do projektu umowy sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 248 KiB)
  • Zalacznik nr 6.2 -Załącznik nr 2 do projektu umowy sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 41 KiB)
  • Zalacznik nr 7 - informacja grupa kapitałowa (DOC, 38 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 51.7 KiB)
Lp 57
Data ogłoszenia
2014-12-01
Termin składania ofert / wniosków
2014-12-09 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 195.4 KiB)
  • SIWZ - Dostawa energii elektrycznej (PDF, 284.3 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 268.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Formularz oferty (DOC, 41.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Formularz cenowy (DOC, 42 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Umowa sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 91 KiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 262.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do umowy sprzedaży energii elektrycznej (DOC, 40.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 57.7 KiB)
Lp 58
Data ogłoszenia
2014-11-04
Termin składania ofert / wniosków
2014-11-20 10:45:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wraz z załącznikami od 1 do 3 (PDF, 954.4 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Wykaz majątku (XLSX, 64.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 281.8 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 243.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 56.1 KiB)
Lp 59
Data ogłoszenia
2014-08-06
Termin składania ofert / wniosków
2014-08-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Krok w przyszłość
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 280.8 KiB)
  • SIWZ - Dostawa Krok w przyszłość (PDF, 461.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (DOCX, 214.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (XLS, 79.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 PZP (DOCX, 287.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 PZP (DOCX, 285.2 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Wykaz dostaw (DOCX, 208.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP (DOCX, 208.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wzór umowy (DOC, 358.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Szczegółowy opis zamówienia (DOCX, 355.9 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Protokół odbiotu materiałów (DOC, 179 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 80.8 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (XLS, 80 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Szczegółowy opis zamówienia (DOCX, 358.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 140.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 73.9 KiB)
Lp 60
Data ogłoszenia
2014-04-30
Termin składania ofert / wniosków
2014-05-09 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.: Krok w przyszłość
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 481.6 KiB)
  • SIWZ - Krok w przyszłość (PDF, 585.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Wyposażenie (DOCX, 214.2 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Sprzęt komputerowy (DOCX, 216.4 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Transport (DOC, 269.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Posiłek (DOC, 268 KiB)
  • Załącznik nr 2 - formularz cenowy części I (XLS, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 - formularz cenowy części II (XLS, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 (DOCX, 287.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 (DOCX, 285.2 KiB)
  • Załącznik nr 5 (DOCX, 286.6 KiB)
  • Załącznik nr 6 (DOCX, 287 KiB)
  • Załącznik nr 7 (DOCX, 208.6 KiB)
  • Załącznik nr 8 (DOCX, 208.2 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Wyposażenie (DOC, 267.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Sprzęt komputerowy (DOCX, 223.4 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Transport (DOC, 288 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Posiłek (DOCX, 225 KiB)
  • Załącznik nr 10 (DOCX, 306.2 KiB)
  • Załącznik nr 11 (DOCX, 219.1 KiB)
  • Załącznik nr 12 (DOCX, 296.1 KiB)
  • Załącznik nr 13 (DOCX, 343 KiB)
  • Załącznik nr 14 (DOCX, 306.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystiejszej oferty (PDF, 127.3 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji