Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Miejsce pracy: Łukta

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Data udostępnienia: 2015-07-21

Ogłoszono dnia: 2015-07-21 przez Piotr Kawiecki

Termin składania dokumentów: 2015-08-07 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2015

Zlecający: Urząd Gminy Łukta

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. określone w art.6 ust. l, pkt 2 i 3 oraz ust.3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 ze zm.)
  2. obywatelstwo polskie,
  3. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunku: gospodarka nieruchomościami lub geodezja i kartografia
  4. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w gospodarce nieruchomościami lub geodezji
  5. podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
    • Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
    • Kodeks postępowania administracyjnego
    • o gospodarce nieruchomościami
    • Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości
    • Prawo geodezyjne i kartograficzne
    • o ochronie danych osobowych
    • o samorządzie gminnym
    • o dostępie do informacji publicznej
    • o podpisie elektronicznym
  6. obywatelstwo polskie,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. obowiązkowość i sumienność
  2. znajomość oprogramowania m.in:
    • EWOPIS
    • EWMAPA
    • Pakiet Office
  3. prawo jazdy kategorii B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
  2. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, oddaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, zarząd, dzierżawa nieruchomości komunalnych
  3. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Gminy,
  4. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, bądź wykupem nieruchomości na rzecz Gminy,
  5. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości,
  6. Naliczanie opłat adiacenckich w związku z wzrostem wartości nieruchomości z tytułu podziału lub wybudowania infrastruktury technicznej, a także ustalanie odszkodowań za przejmowane z mocy prawa nieruchomości pod drogi gminne,
  7. Prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych,
  8. Opiniowanie planu ruchu kopalin,
  9. Inicjowanie i opracowywanie koncepcji gospodarowania mieniem gminnym
  10. Numeracja porządkowa nieruchomości

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca biurowa na stanowisku urzędniczym o wymiarze pełnego etatu. Stanowisko pracy wyposażone w urządzenia biurowe: komputer i urządzenie wielofunkcyjne

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

- w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o zatrudnienie i list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy,
  5. kserokopie świadectw pracy i kserokopia dowodu osobistego,
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), jeżeli są w dyspozycji kandydata,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  10. ewentualnie kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-08-07 00:00:00
b. Sposób:
Ofertę ze wszystkimi wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami” należy przesłać na adres: Urząd Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łukta, w sekretariacie (I piętro, pokój nr 6), w terminie do dnia 07 sierpnia 2015 r., włącznie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane
c. Miejsce:
Urząd Gminy Łukta
ul. Mazurska 2
14-105 Łukta

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / http://test.systemdobip.pl/lukta_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz ustawę z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)".

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-21 12:11:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-21 12:16:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-18 14:02:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2407 raz(y)