Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy
Miejsce pracy: Łukta
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie
Data udostępnienia: 2017-11-09
Ogłoszono dnia: 2017-11-09 przez Kierownik GOPS
Termin składania dokumentów: 2017-11-29 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2017
Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
- Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Umiejętność sporządzania sprawozdawczości i analiz.
- Dyspozycyjność.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Spełnienie przynajmniej jednego z poniższych punktów dotyczących wykształcenia:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończenie średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadanie co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
b. Wymagania dodatkowe:
- Preferowany kierunek studiów Ekonomia.
- Doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office (arkusz kalkulacyjny, Płatnik, programy finansowo-księgowe, płacowe).
- Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
- Opracowanie budżetu i dokumentów dotyczących wykonania budżetu oraz jego zmian.
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków budżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki
- Nadzór nad realizacją budżetu.
- Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczących prowadzenia rachunkowości.
- Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Opracowanie dokumentów dotyczących wykonania budżetu oraz jego zmian.
- Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych z tym związanych.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sprawozdań dla GUS.
- Dokonywanie rozliczeń z ZUS.
- Rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym.
- Sporządzanie deklaracji VAT.
- Naliczanie wynagrodzeń pracowników.
- Nadzór nad celowością i prawidłowością środków finansowych w ramach zadań własnych i zleconych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w art.54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (tj. Dz. U. 2016 poz. 1870 z późn.zm.).
- Praca na pełny etat.
- Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze).
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2014 poz. 1786 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łukcie.
- Wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym.
- Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia.
- Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Pisemne oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych”.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-29 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łukcie, ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego księgowego” w terminie do 29.11.2017 r. do godz. 15.30.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Urszula Mironowicz - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łukcie, tel. 89 6475 145.
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.)”.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łukcie zastrzega sobie prawo zakończenia otwartego naboru lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łukcie http://bip.gops.lukta.com.pl, na tablicy informacyjnej Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Łukcie http://bip.lukta.com.pl.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kierownik GOPS |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kierownik GOPS |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-09 14:28:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-09 14:30:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-15 15:23:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7546 raz(y) |