Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent d/s rachunkowości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Łukta
Wymiar etatu: Pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat finansowy
Data udostępnienia: 2016-02-19
Ogłoszono dnia: 2016-02-19 przez Jolanta Górecka
Termin składania dokumentów: 2016-02-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2016
Zlecający: Urząd Gminy Łukta
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) określone w art.6 ust.l oraz ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202);
b) wykształcenie co najmniej średnie - ekonomiczne, preferowany profil - finanse i rachunkowość;
c) umiejętność obsługi komputera.
b) wykształcenie co najmniej średnie - ekonomiczne, preferowany profil - finanse i rachunkowość;
c) umiejętność obsługi komputera.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej, w zakresie rachunkowości;
b) umiejętność obsługi elektronicznych programów księgowych.
b) umiejętność obsługi elektronicznych programów księgowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości dla gminnych jednostek organizacyjnych, jak: Urząd Gminy, Gminny Ośrodek Kultury i Gminna Biblioteka Publiczna, w tym:
a) dekretacja dowodów kasowych, bankowych, faktur, rozliczeń materiałowych, not księgowych;
b) prowadzenie ewidencji księgowej systemem komputerowym;
c) bieżąca analiza zapisów księgowych na kontach, uzgadnianie sald;
d) windykacja należności;
e) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów;
f) sprawozdawczość z wykonania budżetu i środków pozabudżetowych;
g) ewidencja analityczna podstawowych środków trwałych, naliczanie amortyzacji i sprawozdawczość;
h) przygotowywanie i aktualizacja rocznych planów finansowych poszczególnych jednostek;
i) sporządzanie rocznych sprawozdań instytucji gospodarki budżetowej, w tym bilansu rachunku zysków i strat,
2) prowadzenie niektórych zadań z zakresu postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego (program „Rodzina 500 plus”).
a) dekretacja dowodów kasowych, bankowych, faktur, rozliczeń materiałowych, not księgowych;
b) prowadzenie ewidencji księgowej systemem komputerowym;
c) bieżąca analiza zapisów księgowych na kontach, uzgadnianie sald;
d) windykacja należności;
e) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów;
f) sprawozdawczość z wykonania budżetu i środków pozabudżetowych;
g) ewidencja analityczna podstawowych środków trwałych, naliczanie amortyzacji i sprawozdawczość;
h) przygotowywanie i aktualizacja rocznych planów finansowych poszczególnych jednostek;
i) sporządzanie rocznych sprawozdań instytucji gospodarki budżetowej, w tym bilansu rachunku zysków i strat,
2) prowadzenie niektórych zadań z zakresu postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego (program „Rodzina 500 plus”).
V. Wymagane dokumenty:
a) wniosek o zatrudnienie i list motywacyjny;
b) życiorys (CV);
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy i kserokopia dowodu osobistego;
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), jeżeli są w dyspozycji kandydata;
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku;
j) ewentualnie kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
b) życiorys (CV);
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy i kserokopia dowodu osobistego;
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), jeżeli są w dyspozycji kandydata;
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku;
j) ewentualnie kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-29 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. rachunkowości” należy przesłać na adres: Urząd Gminy Łukta, ul. Mazurska 2,14-105 Łukta, lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łukta, w sekretariacie (1 piętro, pokój nr 6), w terminie do dnia 29 lutego 2016 r. włącznie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / http://www.bip.lukta.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Mazurskiej 2, w Łukcie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)".
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / http://www.bip.lukta.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Mazurskiej 2, w Łukcie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)".