Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Departament Prawny ›
- Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste ›
Dyrektor/Kierownik: Anita Czerwińska
Siedziba: Urząd Gminy Łukta pokój nr 5 (parter)
Telefon kontaktowy: 89 647-50-70 wew. 33 / 89 647-50-42
Godziny urzędowania: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
- Zameldowanie na pobyt stały
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Zameldowanie na pobyt czasowy
- Wymeldowanie z pobytu czasowego
- Postępowanie administracyjne w sprawie o zameldowanie osoby na pobyt stały lub czasowy
- Postępowanie administracyjne w sprawie o wymeldowanie osoby z pobytu stałego lub czasowego
- Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały i czasowy
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców
- Zaświadczenia - odpis przetworzonych danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zam cudzoziemców
- Wpisanie do rejestru wyborców
- Uzyskanie, wymiana dowodu osobistego
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Sporządzenie aktu urodzenia
- Zawarcie małżeństwa przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego (ślub zawierany w formie cywilnej)
- Wydanie zaświadczenia do ślubu konkordatowego i sporządzenie aktu małżeństwa (ślub zawierany w formie wyznaniowej)
- Wydanie zaświadczenia do ślubu za granicą
- Sporządzenie aktu zgonu
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Zmiana imienia, nazwiska
- Uznanie ojcostwa przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze