Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 52/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 52/2017Szczegóły informacji
52/2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2017-12-14
Data podjęcia/podpisania: 2017-12-14
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert w przetargu nieograniczonym na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej”
Na podstawie:
Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579):
Treść:
§1
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej” w następującym składzie:
1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
2. Katarzyna Ejsymont - Członek Komisji
3. Tomasz Zimnowoda - Członek Komisji
1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
2. Katarzyna Ejsymont - Członek Komisji
3. Tomasz Zimnowoda - Członek Komisji
§2
Komisja dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert złożonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia Nr 22/2014 Wójta Gminy z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych.
§3
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i zakończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
§4
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgania opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§5
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
§6
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski