Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 31/2016Drukuj informacjęAkt prawny: 31/2016Szczegóły informacji
31/2016
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2016-08-30
Data podjęcia/podpisania: 2016-08-30
Tytuł aktu:
w sprawie: powołania Komisji ds. oceny dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Łukcie”.
Na podstawie:
Na podstawie art.30 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2016.446 ) Wójt Gminy Łukta zarządza co następuje:
Treść:
§ 1.
Powołuje się Komisję roboczą ds. oceny dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Łukcie” w składzie:
1. Malinowski Robert - Wójt Gminy
2. Rybarkiewicz Ilona - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej,
3. Morenc-Sulewska Anna - inspektor ds. zamówień publicznych,
4. Majewski Bogusław - inspektor w Urzędzie Gminy,
5. Malinowski Tadeusz - Kierownik ZGK
6. Pampuch Anna - specjalista w ZGK
7. Tomczykowska Małgorzata - specjalista ds. ochrony środowiska
1. Malinowski Robert - Wójt Gminy
2. Rybarkiewicz Ilona - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej,
3. Morenc-Sulewska Anna - inspektor ds. zamówień publicznych,
4. Majewski Bogusław - inspektor w Urzędzie Gminy,
5. Malinowski Tadeusz - Kierownik ZGK
6. Pampuch Anna - specjalista w ZGK
7. Tomczykowska Małgorzata - specjalista ds. ochrony środowiska
§ 2.
Zadaniem Komisji będzie zaopiniowanie i zatwierdzenie przedłożonej przez firmę SAN SYSTEM - Karol Brodowski, koncepcji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków w Łukcie.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski