Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 67/2014Drukuj informacjęAkt prawny: 67/2014Szczegóły informacji
67/2014
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2014-12-30
Data podjęcia/podpisania: 2014-12-30
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2014-12-30
Tytuł aktu:
w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Łukta
Na podstawie:
Na podstawie § 1 ust. 3 stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
Treść:
§ 1
Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Łukta jest tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych.
§ 2
Nadzór na wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski
mgr inż. Robert Malinowski