Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 19/2014Drukuj informacjęAkt prawny: 19/2014Szczegóły informacji
19/2014
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja: 2010 - 2014
Data wejścia w życie: 2014-04-30
Data podjęcia/podpisania: 2014-04-30
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2014-04-30
Tytuł aktu:
w sprawie kontroli i oceny realizacji zadań publicznych pn. - "Pomoc stypendialna dla uczniów szkół średnich i studentów" - zgodnie z umową Nr 4/OR-0717/2010 z dnia 15 kwietnia 2010 r., - "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.7.2011 z dnia 25 maja 2011 r., - "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.1.2012 z dnia 10 stycznia 2012 r., - "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.1.2013 z dnia 11 stycznia 2013 r.
Na podstawie:
Treść:
- "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.7.2011 z dnia 25 maja 2011 r.,
- "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.1.2012 z dnia 10 stycznia 2012 r.,
- "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Łukta poprzez przydzielenie stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych" zgodnie z umową Nr GT.342.1.2013 z dnia 11 stycznia 2013 r.
- stan realizacji zadań,
- efektywność, rzetelność i jakość wykonywania zadań,
- przwidłowość wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadań,
- prowadzenie dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowieniach umów.
3. Kontroli dokonuje się poprzez porównanie stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umów zawartych na realizację zadań.
2. Kontroler przeprowadza kontrolę na podstawie imiennego upoważnienia, wystawionego przez Wójta lub inną upoważnioną osobę, udzielonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach - jeden dla jednostki kontrolowanej, drugi egzemplarz dołączany jest do protokołu kontroli znajdującego się w Urzędzie Gminy w Łukcie.
3. O terminie planowanej kontroli należy powiadomić kontrolowaną jednostkę na 7 dni przed jej rozpoczęciem.
4. Powiadomienie o kontroli przekazuje się na piśmie za pośrednictwem wybranej formy: korespondencja pocztowa, faks lub poczta elektroniczna.
5. W przypadku wystąpienia przeszkód uniemożliwiających przeprowadzenie kontroli wyznacza się nowy termin.
6. Kontrola może być prowadzona w siedzibie kontrolowanej jednostki, w miejscu realizowania zadania, lub w Urzędzie Gminy w Łukcie.
7. Z przeprowadzonych czynności kontrolnych sporządza się protokół kontroli w terminie 14 dni od dnia zakończenia czynności Kontrolnych.
8. Protokół sporządzany jest w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron umowy.
Jan Leonowicz