ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-22 09:15:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-22 09:17:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-30 14:59:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1351 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zintegrowany Informator Pacjenta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-16 14:06:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-16 14:08:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-29 15:44:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Stanowisko Mobilne ZIP (Zintegrowany Informator Pacjenta)
 w Ostródzie

Starosta Ostródzki oraz NFZ Warmińsko-Mazurski Oddział w Olsztynie zapraszają wszystkich mieszkańców Powiatu Ostródzkiego do odwiedzenia w dniu 25.09.2013 r. w godzinach 9.00-14.00 stanowiska mobilnego ZIP w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego 9, sala numer 121.

Czym jest ZIP ?

ZIP jest Zintegrowanym Informatorem Pacjenta. Dzięki temu systemowi każdy w domu przed komputerem może sprawdzić jakie świadczenia zdrowotne nam wykonano w szpitalu, poradni specjalistycznej, u lekarza rodzinnego, rehabilitanta i ile to kosztowało.

Wystarczy kilka minut, żeby zarejestrować się w nowym systemie ZIP - otrzymać login i hasło.

Dzięki założeniu konta w ZIP-ie będą mogli Państwo także: potwierdzić swoje uprawnienia do bezpłatnego leczenia (zielone/czerwone światło w eWUŚ), sprawdzić do jakiego lekarza rodzinnego i położnej są zadeklarowani, uzyskają Państwo dostęp do informacji o kolejkach oczekujących, realizacji wniosków ortopedycznych, zrealizowanych receptach refundowanych i wysokości tej refundacji oraz lecznictwie uzdrowiskowym.

Portal ZIP zawiera także spis wszystkich placówek medycznych, z którymi Narodowy Fundusz Zdrowia ma podpisane umowy - można sprawdzić adres i telefon do rejestracji, godziny pracy poradni, mapy dojazdu.
ZIP to także miejsce, w którym umieszczone są informacje na temat zasad korzystania z bezpłatnej opieki zdrowotnej i praw pacjentów.

Wystarczy przyjść do CUP w Ostródzie w wyznaczonych terminach, pokazać dowód osobisty, podpisać wniosek na korzystanie z systemu ZIP, odebrać hasło i login.

Można także samodzielnie w na zip.nfz.gov.pl zarejestrować się, a następnie odebrać w CUP login i hasło do własnego konta.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-24 09:57:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-24 09:58:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:18:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Łukta, dnia 6 września 2013 roku
GT.6733.4.2013
 
OBWIESZCZENIE
 
Zgodnie z wymogami art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 06.09.2013 r., zostało zakończone postępowanie administracyjne o została wydana decyzja w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie elektroenergetycznej linii kablowej SN 15kV od słupa istniejącej liniii napowietrznej na działkach nr: 359 i 367 położonych w obrębie Florczaki, w gminie Łukta oraz na działce nr 246 położonej w obrębie Żabi Róg w gminie Morąg.
Postępowanie zostało wszczęte na wniosek Inwestora zastępczego Przedsziębiorstwa Usług Elektrycznych ELTEM Tadeusz Minkowski, 14-202 Iława, ul. Wojska Polskiego 22C/14, działającego na podstawie upoważnienia, na rzecz ENERGA - OPERATOR SA Oddział  w Olsztynie, ul Tuwima 6, 10-950 Olsztyn.

Od niniejszej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwołaczego w Elblągu za pośrednictwem Wójta Gminy Łukta w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
 
 

Z up. WÓJTA
Dariusz Kaczówka
Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-06 15:24:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-06 15:34:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1369 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat Departamentu Handlu i Usług Ministerstwa Gospodarki w sprawie pobierania opłat za wpis do "prywatnych" rejestrów przedsiębiorców

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ministerstwo Gospodarki otrzymuje szereg sygnałów oraz wniosków o interwencję, w związku z mnożącymi się w obrocie gospodarczym kolejnymi firmami „prowadzącymi rejestry”. Firmy te wykorzystują fakt rejestracji przedsiębiorców będących osobami fizycznymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Prowadząc działalność pod różnego rodzaju firmami zawierającymi określenia typu – Krajowy Rejestr Pracodawców, Rejestr Polskich Firm, Rejestr Polskich Podmiotów, Krajowy Rejestr Firm, Centralna Ewidencja i Rejestr itp. – kierują do zarejestrowanych w CEIDG przedsiębiorców korespondencję z wezwaniem do zapłaty. Treść wezwania wprowadza w błąd i sugeruje konieczność wpłaty określonej kwoty – w przedziale od 72 zł do 248 zł – na konto podmiotu, którego dane wynikają z załączonego przekazu pocztowego. Wpisani do CEIDG przedsiębiorcy zgłaszają skargi do Ministra Gospodarki w związku ze wspomnianym działaniem. Wielu przedsiębiorców, mimo zamieszczenia odpowiedniego ostrzeżenia na stronie internetowej CEIDG, nieświadomie dokonuje wpłat, ponieważ powoływanie się w treści pism na wpis do „Centralnego Rejestru” lub „Rejestru Polskich Podmiotów” stanowi silny czynnik motywacyjny dla przedsiębiorców i skłania ich do zapłaty żądanej kwoty.

Wszystkie tego typu sprawy są przez Ministerstwo Gospodarki przekazywane do właściwych prokuratur, ponieważ ww. działania mogą również odpowiadać znamionom przestępstwa, o którym mowa w art. 286 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny.

W związku z powyższym Ministerstwo Gospodarki sygnalizuje rozważenie przez poszczególne organy gmin możliwości podjęcia działań informacyjnych bezpośrednio w urzędach, bądź na obszarze gminy, np. poprzez przekazywanie odpowiednich informacji przez urzędników przyjmujących i przekształcających wnioski o wpis do CEIDG, poprzez zamieszczenie ogłoszeń mailowych na stronach internetowych urzędów oraz poprzez podanie do wiadomości przedmiotowych informacji w formie papierowej. Celem tych działań powinno być uświadamianie przyszłych i obecnych przedsiębiorców, że jedynym rejestrem publicznym ewidencjonującym przedsiębiorców-osoby fizyczne jest CEIDG, którą prowadzi Minister Gospodarki i do której wpis jest bezpłatny. Przedsiębiorca może podjąć działalność

gospodarczą w dniu złożenia wniosku o wpis do CEIDG. Wszelkie wezwania do zapłaty nadsyłane przez różne podmioty należy traktować, jako ofertę komercyjną, nie związaną z CEIDG. Dokonanie zatem żądanej zapłaty jest całkowicie dobrowolne. Nieuiszczenie opłaty nie rodzi żadnych skutków prawnych w CEIDG Dotychczas odnotowano następujące nazwy „prywatnych” rejestr óowra:z wobec Ministra Gospodarki.

1. „Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców” Sp. z o.o., Ul. Złota 59, 00-120 Warszawa;

2. „Europejska Ewidencja i Informacja o Działalnościach Gospodarczych” EEIDG Sp. z o.o., Ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa;

3. „Ewidencja Działalności Gospodarczych” s.r.o. INF.DAT, Ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa

4. „Rejestr Polskich Firm i Działalności Gospodarczych”, czyli FIRM.INFO Sp. z o.o., Ul.

Ogrodowa 28/30 lok.230, 00-896 Warszawa;

5. „Rejestr Polskich Podmiotów Gospodarczych”, czyli GALOR Sp. z o.o.

6. „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej” Rafał Nobis, Al. Solidarności 115/2, 00-140 Warszawa;

7. „Krajowy Rejestr Firm i Działalności Gospodarczych” Tomasz Zabilski, Ul. Piastowska 1/2, 48-300 Nysa;

8. „Centralny Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej” Mariusz Sebastian Breczko Białystok;

9. „Krajowa Ewidencja Informacji o Przedsiębiorcach”, Ul .Piękna 68, 00-672 Warszawa;

10. „Krajowy Rejestr Informacji o Przedsiębiorcach” Ul. Piękna 24/26A/1, 00-549 Warszawa.”

Departament Handlu i Usług

Ministerstwo Gospodarki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-06 14:22:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-06 14:22:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-06 16:24:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1153 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Wójta Gminy Łukta dotycząca pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-26 10:23:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-26 10:25:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Wójta Gminy Łukta

Akapit nr 1 - brak tytułu

           Zgodnie z Zarządzeniem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr 26/13 z dnia 11 lutego 2013 roku w sprawie treningów Wojewódzkiego Systemu Wykrywania Skażeń i Alarmowania oraz „Planem Szkolenia Obronnego Gminy Łukta  na 2013 rok” Wójt Gminy Łukta  – Szef Obrony Cywilnej informuje, że w dniu 1 września  o godz. 12.00 przeprowadzony będzie trening systemu ostrzegania i alarmowania ludności.
          W ramach treningu zostanie sprawdzona sprawność funkcjonowania akustycznego systemu alarmowego gminy. W   Jednostkach  OSP na obszarze gminy uruchomiony zostanie sygnał odwołania alarmu - ciągły dźwięk syreny alarmowej trwający trzy minuty.  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-26 10:19:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-26 10:19:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1165 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Łukta, dnia 22 sierpnia 2013 roku

GT.6220.4.2013
OBWIESZCZENIE
 

Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 267)

obwieszczam

że na wniosek firmy KONOPKA & KOPNOPKA Analizy Techniczne i Doradztwo w Dziedzinie Ochrony Środowiska s.c. złożonym w dniu 19 sierpnia 2013 roku Wójt Gminy Łukta wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie, remoncie i modernizacji instalacji do chowu zwierząt inwentarskich, zlokalizowanej na terenie Fermy Stad Rodzicielskich Indyków w Koziej Górze którego inwestorem są Państwo Danuta i Anatol Gorczakowie.

 

Jednocześnie informuję, że pismem z dnia 22 sierpnia 2013 roku wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostródzie o wydanie opinii.


 
Do umieszczenia na/w:

1.      Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Łukcie,

2.      Tablicy ogłoszeń w miejscowości Kozia Góra

3.      Biuletynie Informacji Publicznej.

4.      a/a           

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-22 11:26:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-22 11:27:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Łukta, dnia 8 sierpnia 2013 roku

GT.6733.4.2013
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 

Zgodnie z wymogami art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 09.07.2013r. na wniosek Inwestora zastępczego Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych ELTEM Tadeusz Minkowski, 14-202 Iława, ul Wojska Polskiego 22C/14, działającego na podstawie upoważnienia, na rzecz ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Olsztynie, ul. Tuwima 6, 10-950 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie elektroenergetycznej linii kablowej SN 15kV od słupa istniejącej linii napowietrznej na działkach nr: 359 i 367 położonych w obrębie Florczaki, w gminie Łukta oraz na działce nr 246 położonej w obrębie Żabi Róg w gminie Morąg.

Informuje się, iż z materiałami w powyższej sprawie można się zapoznać w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości w siedzibie tut. Urzędu w pokoju nr 1 oraz wnieść swoje uwagi i zastrzeżenia.

 

Z up. WÓJTA
Dariusz Kaczówka
Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-09 08:52:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-09 08:53:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1214 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie do zakupu podręczników i materiałów dydaktycznych - Wyprawka szkolna w 2013 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-08 13:59:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-08 14:08:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:17:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji