Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zarządzenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-22 09:15:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-22 09:17:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-30 14:59:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1406 raz(y) |
Zintegrowany Informator Pacjenta
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-16 14:06:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-16 14:08:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-11-29 15:44:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1249 raz(y) |
Informacja
Akapit nr 1 - brak tytułu
Stanowisko Mobilne ZIP (Zintegrowany Informator Pacjenta)
w Ostródzie
Starosta Ostródzki oraz NFZ Warmińsko-Mazurski Oddział w Olsztynie zapraszają wszystkich mieszkańców Powiatu Ostródzkiego do odwiedzenia w dniu 25.09.2013 r. w godzinach 9.00-14.00 stanowiska mobilnego ZIP w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego 9, sala numer 121.
Czym jest ZIP ?
ZIP jest Zintegrowanym Informatorem Pacjenta. Dzięki temu systemowi każdy w domu przed komputerem może sprawdzić jakie świadczenia zdrowotne nam wykonano w szpitalu, poradni specjalistycznej, u lekarza rodzinnego, rehabilitanta i ile to kosztowało.
Wystarczy kilka minut, żeby zarejestrować się w nowym systemie ZIP - otrzymać login i hasło.
Dzięki założeniu konta w ZIP-ie będą mogli Państwo także: potwierdzić swoje uprawnienia do bezpłatnego leczenia (zielone/czerwone światło w eWUŚ), sprawdzić do jakiego lekarza rodzinnego i położnej są zadeklarowani, uzyskają Państwo dostęp do informacji o kolejkach oczekujących, realizacji wniosków ortopedycznych, zrealizowanych receptach refundowanych i wysokości tej refundacji oraz lecznictwie uzdrowiskowym.
Portal ZIP zawiera także spis wszystkich placówek medycznych, z którymi Narodowy Fundusz Zdrowia ma podpisane umowy - można sprawdzić adres i telefon do rejestracji, godziny pracy poradni, mapy dojazdu.
ZIP to także miejsce, w którym umieszczone są informacje na temat zasad korzystania z bezpłatnej opieki zdrowotnej i praw pacjentów.
Wystarczy przyjść do CUP w Ostródzie w wyznaczonych terminach, pokazać dowód osobisty, podpisać wniosek na korzystanie z systemu ZIP, odebrać hasło i login.
Można także samodzielnie w na zip.nfz.gov.pl zarejestrować się, a następnie odebrać w CUP login i hasło do własnego konta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-24 09:57:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-24 09:58:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:18:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1267 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Postępowanie zostało wszczęte na wniosek Inwestora zastępczego Przedsziębiorstwa Usług Elektrycznych ELTEM Tadeusz Minkowski, 14-202 Iława, ul. Wojska Polskiego 22C/14, działającego na podstawie upoważnienia, na rzecz ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Olsztynie, ul Tuwima 6, 10-950 Olsztyn.
Od niniejszej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwołaczego w Elblągu za pośrednictwem Wójta Gminy Łukta w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Z up. WÓJTA
Dariusz Kaczówka
Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-06 15:24:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-06 15:34:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1424 raz(y) |
Komunikat Departamentu Handlu i Usług Ministerstwa Gospodarki w sprawie pobierania opłat za wpis do "prywatnych" rejestrów przedsiębiorców
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ministerstwo Gospodarki otrzymuje szereg sygnałów oraz wniosków o interwencję, w związku z mnożącymi się w obrocie gospodarczym kolejnymi firmami „prowadzącymi rejestry”. Firmy te wykorzystują fakt rejestracji przedsiębiorców będących osobami fizycznymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Prowadząc działalność pod różnego rodzaju firmami zawierającymi określenia typu – Krajowy Rejestr Pracodawców, Rejestr Polskich Firm, Rejestr Polskich Podmiotów, Krajowy Rejestr Firm, Centralna Ewidencja i Rejestr itp. – kierują do zarejestrowanych w CEIDG przedsiębiorców korespondencję z wezwaniem do zapłaty. Treść wezwania wprowadza w błąd i sugeruje konieczność wpłaty określonej kwoty – w przedziale od 72 zł do 248 zł – na konto podmiotu, którego dane wynikają z załączonego przekazu pocztowego. Wpisani do CEIDG przedsiębiorcy zgłaszają skargi do Ministra Gospodarki w związku ze wspomnianym działaniem. Wielu przedsiębiorców, mimo zamieszczenia odpowiedniego ostrzeżenia na stronie internetowej CEIDG, nieświadomie dokonuje wpłat, ponieważ powoływanie się w treści pism na wpis do „Centralnego Rejestru” lub „Rejestru Polskich Podmiotów” stanowi silny czynnik motywacyjny dla przedsiębiorców i skłania ich do zapłaty żądanej kwoty.
Wszystkie tego typu sprawy są przez Ministerstwo Gospodarki przekazywane do właściwych prokuratur, ponieważ ww. działania mogą również odpowiadać znamionom przestępstwa, o którym mowa w art. 286 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny.
W związku z powyższym Ministerstwo Gospodarki sygnalizuje rozważenie przez poszczególne organy gmin możliwości podjęcia działań informacyjnych bezpośrednio w urzędach, bądź na obszarze gminy, np. poprzez przekazywanie odpowiednich informacji przez urzędników przyjmujących i przekształcających wnioski o wpis do CEIDG, poprzez zamieszczenie ogłoszeń mailowych na stronach internetowych urzędów oraz poprzez podanie do wiadomości przedmiotowych informacji w formie papierowej. Celem tych działań powinno być uświadamianie przyszłych i obecnych przedsiębiorców, że jedynym rejestrem publicznym ewidencjonującym przedsiębiorców-osoby fizyczne jest CEIDG, którą prowadzi Minister Gospodarki i do której wpis jest bezpłatny. Przedsiębiorca może podjąć działalność
gospodarczą w dniu złożenia wniosku o wpis do CEIDG. Wszelkie wezwania do zapłaty nadsyłane przez różne podmioty należy traktować, jako ofertę komercyjną, nie związaną z CEIDG. Dokonanie zatem żądanej zapłaty jest całkowicie dobrowolne. Nieuiszczenie opłaty nie rodzi żadnych skutków prawnych w CEIDG Dotychczas odnotowano następujące nazwy „prywatnych” rejestr óowra:z wobec Ministra Gospodarki.
1. „Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców” Sp. z o.o., Ul. Złota 59, 00-120 Warszawa;
2. „Europejska Ewidencja i Informacja o Działalnościach Gospodarczych” EEIDG Sp. z o.o., Ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa;
3. „Ewidencja Działalności Gospodarczych” s.r.o. INF.DAT, Ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa
4. „Rejestr Polskich Firm i Działalności Gospodarczych”, czyli FIRM.INFO Sp. z o.o., Ul.
Ogrodowa 28/30 lok.230, 00-896 Warszawa;
5. „Rejestr Polskich Podmiotów Gospodarczych”, czyli GALOR Sp. z o.o.
6. „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej” Rafał Nobis, Al. Solidarności 115/2, 00-140 Warszawa;
7. „Krajowy Rejestr Firm i Działalności Gospodarczych” Tomasz Zabilski, Ul. Piastowska 1/2, 48-300 Nysa;
8. „Centralny Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej” Mariusz Sebastian Breczko Białystok;
9. „Krajowa Ewidencja Informacji o Przedsiębiorcach”, Ul .Piękna 68, 00-672 Warszawa;
10. „Krajowy Rejestr Informacji o Przedsiębiorcach” Ul. Piękna 24/26A/1, 00-549 Warszawa.”
Departament Handlu i Usług
Ministerstwo Gospodarki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-06 14:22:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-06 14:22:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-06 16:24:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1204 raz(y) |
Informacja Wójta Gminy Łukta dotycząca pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-26 10:23:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-26 10:25:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1318 raz(y) |
Informacja Wójta Gminy Łukta
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z Zarządzeniem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr 26/13 z dnia 11 lutego 2013 roku w sprawie treningów Wojewódzkiego Systemu Wykrywania Skażeń i Alarmowania oraz „Planem Szkolenia Obronnego Gminy Łukta na 2013 rok” Wójt Gminy Łukta – Szef Obrony Cywilnej informuje, że w dniu 1 września o godz. 12.00 przeprowadzony będzie trening systemu ostrzegania i alarmowania ludności.
W ramach treningu zostanie sprawdzona sprawność funkcjonowania akustycznego systemu alarmowego gminy. W Jednostkach OSP na obszarze gminy uruchomiony zostanie sygnał odwołania alarmu - ciągły dźwięk syreny alarmowej trwający trzy minuty.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-26 10:19:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-26 10:19:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1227 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Łukta, dnia 22 sierpnia 2013 roku
Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
obwieszczam
że na wniosek firmy KONOPKA & KOPNOPKA Analizy Techniczne i Doradztwo w Dziedzinie Ochrony Środowiska s.c. złożonym w dniu 19 sierpnia 2013 roku Wójt Gminy Łukta wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie, remoncie i modernizacji instalacji do chowu zwierząt inwentarskich, zlokalizowanej na terenie Fermy Stad Rodzicielskich Indyków w Koziej Górze którego inwestorem są Państwo Danuta i Anatol Gorczakowie.
Jednocześnie informuję, że pismem z dnia 22 sierpnia 2013 roku wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostródzie o wydanie opinii.
1. Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Łukcie,
2. Tablicy ogłoszeń w miejscowości Kozia Góra
3. Biuletynie Informacji Publicznej.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-22 11:26:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-22 11:27:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1200 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Łukta, dnia 8 sierpnia 2013 roku
Zgodnie z wymogami art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 09.07.2013r. na wniosek Inwestora zastępczego Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych ELTEM Tadeusz Minkowski, 14-202 Iława, ul Wojska Polskiego 22C/14, działającego na podstawie upoważnienia, na rzecz ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Olsztynie, ul. Tuwima 6, 10-950 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie elektroenergetycznej linii kablowej SN 15kV od słupa istniejącej linii napowietrznej na działkach nr: 359 i 367 położonych w obrębie Florczaki, w gminie Łukta oraz na działce nr 246 położonej w obrębie Żabi Róg w gminie Morąg.
Informuje się, iż z materiałami w powyższej sprawie można się zapoznać w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości w siedzibie tut. Urzędu w pokoju nr 1 oraz wnieść swoje uwagi i zastrzeżenia.
Z up. WÓJTA
Dariusz Kaczówka
Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-09 08:52:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-09 08:53:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1268 raz(y) |
Dofinansowanie do zakupu podręczników i materiałów dydaktycznych - Wyprawka szkolna w 2013 r.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-08 13:59:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-08 14:08:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-22 11:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1232 raz(y) |