Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Załatw sprawy urzędowe przez Internet

Informacja ogłoszona dnia 2015-10-15 14:47:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza to system, dzięki któremu obywatele mogą przesyłać dokumenty i formularze elektroniczne do Urzędu za pośrednictwem Internetu. Załatwienie każdej sprawy w formie elektronicznej następuje poprzez złożenie pisma ogólnego do Urzędu. Dla niektórych spraw, Urząd udostępnia specjalne formularze, ułatwiające złożenie wniosku elektronicznego. Lista tych spraw dostępna jest w Katalogu usług Urzędu Gminy w Łukcie. Adres skrytki ePUAP Urzędu wskazany do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:

/uglukta/skrytka

Szczegółowe instrukcje dotyczące platformy ePUAP znajdują się w dziale pomoc serwisu ePUAP

Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

e-Urząd jest miejscem, w którym znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące form załatwienia spraw urzędowych zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.

Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:

Krok 1. Posiadanie konta na platformie ePUAP 

Krok 2 .Założenie Profilu Zaufanego –Instrukcja jak uzyskać profil zaufany

Krok 3. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:


Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:

Urząd Gminy w Łukcie
ul. Mazurska 2, pok. 7 (piętro)
14-105 Łukta

Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Gminy w Łukcie) w formie elektronicznej przez Internet.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-15 14:45:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-15 14:47:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-15 16:52:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2441 raz(y)