ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 15/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 15/2017

Szczegóły informacji

15/2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2017-04-03

Data podjęcia/podpisania: 2017-04-03

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2017-04-03

Tytuł aktu:

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2017/2018 do publicznej szkoły podstawowej oraz do publicznego przedszkola dla których Gmina Łukta jest organem prowadzącym.

Na podstawie:

Na podstawie art. 204 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60) zarządzam, co następuje:

Treść:

§1
Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do publicznej szkoły podstawowej na rok szkolny 2017/2018 stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
§2
Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do publicznego przedszkola na rok szkolny 2017/2018 stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
 
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łukcie.
 
§4
Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Łukcie oraz ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: bip.lukta.com.pl.
 
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony