ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 16/2016Drukuj informacjęAkt prawny: 16/2016

Szczegóły informacji

16/2016

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2016-05-04

Data podjęcia/podpisania: 2016-05-04

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert w przetargu nieograniczonym na „Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta"

Na podstawie:

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.):

Treść:

§1 
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na „Remont nawierzchni ulic wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową w miejscowości Łukta" w następującym składzie:
1. Anna Palmowska - Przewodniczący Komisji
2. Bogusław Majewski - Członek Komisji
3. Ilona Rybarkiewicz - Członek Komisji
 
§2
Komisja dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert złożonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia Nr 22/2014 Wójta Gminy z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych.
 
§3
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i zakończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania. 
 
§4
Wójt Gminy Łukta zapewni niezbędną obsługę administracyjną prac Komisji Przetargowej, w tym osobny pokój oraz linię telefoniczną. 
 
§5
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgania opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
§6
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
 
§7
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
 
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Wójt Gminy Łukta
mgr inż. Robert Malinowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Palmowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Palmowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-28 10:24:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-28 10:24:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-28 10:25:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1755 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony