ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 17/2013Drukuj informacjęAkt prawny: 17/2013

Szczegóły informacji

17/2013

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja: 2010 - 2014

Data wejścia w życie: 2013-05-10

Data podjęcia/podpisania: 2013-05-10

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2013-05-10

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert w przetargu nieograniczonym na zadania pn. "Modernizacja świetlicy w miejscowości Ględy"

Na podstawie:

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.):

Treść:

§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową w przetargu nieograniczonym na zadania pn. "Modernizacja świetlicy w miejscowości Ględy"
w następującym składzie:
    1. Anna Palmowska         - Przewodniczącu Komisji
    2. Bogusław Majewski     - Członek Komisji
    3. Ilona Kuleta                - Członek Komisji
§ 2
Komisja dokona oceny  spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokona badania i oceny ofert złożonych w przetargu jw. zgodnie z Procedurami udzielenia zamówienia publicznego, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 Euro, zatwierdzonymi przez Wójta Gminy Łukta, stanowiącymi Załącznik do Zarządzenia na 15/2013 Wójta Gminy z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Łukcie Procedur udzielania zamówień publicznych.
§ 3
Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powowłania i zakończy pracę z dniem podspisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
§ 4
 Wójt Gminy Łukta zapewnia niezbędną obsługę administracyjną prac Komisji Przetargowej, w tym osobny pokój oraz linię telefoniczną.
§ 5
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji Przetargowej do zasięgnięcia opinii ekspertów w przypadkach wskazanych uchwałą Komisji. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do sporządzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 6
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Łukta.
§ 7
Zobowiązuje się członków Komisji Przetargowej do zachowania pełnej tajności prac.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Wójt Gminy Łukta
Jan Leonowicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kawiecki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kawiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-06 09:03:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-09 15:37:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-09 17:37:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony