ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 5/2018Drukuj informacjęAkt prawny: 5/2018

Szczegóły informacji

5/2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Zmieniony

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2018-01-29

Data podjęcia/podpisania: 2018-01-29

Tytuł aktu:

w sprawie: organizacji i funkcjonowania stałego dyżuru Wójta Gminy Łukta oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych.

Zmieniony przez:

59/2021

Na podstawie:

Na podstawie art.31ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz.U. z 2017 r., poz. 1875) w związku z Zarządzeniem Nr 243 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 28 września 2012 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania systemu stałych dyżurów w województwie warmińsko-mazurskim na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa; zarządza się co następuje:

Treść:

§1
1. Ustala się zasady organizacji funkcjonowania „Stałego Dyżuru”_Wójta Gminy Łukta oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych, realizujących zadania obronne, w celu: 
1) zapewnienie ciągłości przekazywania decyzji oraz ciągłości procesu kierowania i koordynowania zadaniami ujętymi w „Planie operacyjnego funkcjonowania Gminy Łukta w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny” ;
2) realizacji przedsięwzięć w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP dla zagrożeń w cyberprzestrzeni w ramach przedsięwzięć i procedur systemu zarzadzania kryzysowego . 
 
§2
1. Szczegółowe zasady organizacji, uruchamiania i funkcjonowania Stałego Dyżuru Wójta Gminy Łukta określa „Instrukcja działania stałego dyżuru w Gminie Łukta ” stanowiąca załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem stałego dyżuru Wójta oraz sprawdzanie gotowości do działania powierza się Sekretarzowi gminy. 
3. Na kierownika stałego dyżuru wyznacza się Inspektora ds. Obronnych i Obrony Cywilnej, któremu powierza się wytwarzanie , przechowywanie oraz stałe uaktualnianie dokumentacji stałego dyżuru w porozumieniu z Sekretarzem gminy. 
 
§3
1. Ustala się wykaz jednostek organizacyjnych gminy tworzących stałe dyżury:
1) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie ;
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łukcie;
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Łukcie Sp. zo.o.
2. Dyrektorzy, Prezesi i Kierownicy wyznaczonych jednostek organizacyjnych zorganizują system pełnienia stałego dyżuru oraz opracują „Instrukcję działania stałego dyżuru ” oraz pozostałe dokumenty do dnia 15.02.2018 roku.
 
§4
Traci moc zarządzenie nr 23/2006 Wójta Gminy Łukta z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie organizacji „Stałego dyżuru w Gminie Łukta”.
 
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy
mgr inż. Robert Malinowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jerzy Stachyrak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Stachyrak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-05 09:52:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-05 09:52:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-27 09:17:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1264 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony