ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Załatw sprawy urzędowe przez Internet

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-10-15 14:45:20

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do korzystania z elektronicznej Platformy Usług Administracji, za pośrednictwem której będziemy udostępniać Państwu narzędzia pozwalające na realizację spraw urzędowych przez Internet.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza to system, dzięki któremu obywatele mogą przesyłać dokumenty i formularze elektroniczne do Urzędu za pośrednictwem Internetu. Załatwienie każdej sprawy w formie elektronicznej następuje poprzez złożenie pisma ogólnego do Urzędu. Dla niektórych spraw, Urząd udostępnia specjalne formularze, ułatwiające złożenie wniosku elektronicznego. Lista tych spraw dostępna jest w Katalogu usług Urzędu Gminy w Łukcie. Adres skrytki ePUAP Urzędu wskazany do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:

/uglukta/skrytka

Szczegółowe instrukcje dotyczące platformy ePUAP znajdują się w dziale pomoc serwisu ePUAP

Dla Państwa wygody poniżej prezentujemy przydatne informacje, jak w prosty sposób, w trzech krokach uzyskać bezpłatny elektroniczny podpis kwalifikowalny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

e-Urząd jest miejscem, w którym znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące form załatwienia spraw urzędowych zarówno metodą tradycyjną - papierową, jak również poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP.

Aby móc korzystać z możliwości załatwiania spraw urzędowych przez Internet niezbędne jest:

Krok 1. Posiadanie konta na platformie ePUAP 

Krok 2 .Założenie Profilu Zaufanego –Instrukcja jak uzyskać profil zaufany

Krok 3. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych:


Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:

Urząd Gminy w Łukcie
ul. Mazurska 2, pok. 7 (piętro)
14-105 Łukta

Spełnienie wyżej wymienionych warunków daje możliwość załatwiania spraw urzędowych (we wszystkich instytucjach publicznych, nie tylko w Urzędzie Gminy w Łukcie) w formie elektronicznej przez Internet.
Metoda ta jest bezpieczna, a zarazem skuteczna. Złożenie pisma przy użyciu profilu zaufanego jest równoznaczne z przesłaniem pisma pocztą lub osobistym dostarczeniem pisma do urzędu, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Łukta
Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Kawiecki Data wytworzenia informacji: 2015-10-15 14:45:20
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kawiecki Data wprowadzenia do BIP 2015-10-15 14:45:20
Wprowadził informację do BIP: Piotr Kawiecki Data udostępnienia informacji: 2015-10-15 14:47:53
Osoba, która zmieniła informację: Piotr Kawiecki Data ostatniej zmiany: 2015-10-15 16:52:55
Artykuł był wyświetlony: 1419 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Łukta
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu